Formato: Cartoné

Tamaño: 22 x 29,5

Páginas: 56Color

ISBN: 978-84-679-3954-5

PVP: 17,00 €

L´ÚLTIM ASSALT A BARCELONA ES IMMINENT

Ambientada a la Guerra de Successió Espanyola, Victus narra la tragèdia d´una ciutat i de l´home que la va defensar. Martí Zuviría, amb 98 anys i just abans de la Revolució Francesa, relata les seves memòries com a ajudant del tinent mariscal Antoni de Villarroel. Alumne avantatjat del marquès de Vauban, Martí es converteix, gairebé per casualitat, en un geni de l´enginyeria militar i en una peça clau del setge de la Barcelona de 1714.

Carles Santamaría, Cesc F. Dalmases i Juancho Vélez tanquen aquesta èpica trilogia que adapta al còmic la famosa obra d´Albert Sánchez Piñol.

Compartir en:

TAMBIÉN TE GUSTARÁ...

LA INCREĶBLE HISTORIA DEL VINOKATANGA 2. DIPLOMACIABLACKSAD INTEGRAL (Ed. en catalą)LAS GRANDES BATALLAS NAVALES 3. CHESAPEAKE
ÚLTIMO NÚMERO

Este sitio web utiliza Cookies propias para recopilar información con la finalidad de mejorar nuestros servicios, asķ como el anįlisis de sus hįbitos de navegación. Si continua navegando, supone la aceptación de la instalación de las mismas. El usuario tiene la posibilidad de configurar su navegador pudiendo, si asķ lo desea, impedir que sean instaladas en su disco duro, aunque deberį tener en cuenta que dicha acción podrį ocasionar dificultades de navegación de pįgina web.  

Como configurar Aceptar